Stichting Reis met je Hart start PR campagne

Nieuws

Ambassadeur Tessa aan de Stegge en bureau Cherry LAB aan de slag

Reis met je Hart heeftTessa aan de Stegge aangesteld als ambassadeur. Aan de Stegge is als reistrendwatcher en directeur van influencing bureau  Cherry LAB actief binnen de reis- en lifestylebranche en nationale media. Als ambassadeur is het haar doel om de stichting van Mila Wit-Emonds landelijk onder de aandacht te brengen. Reis met je Hart zorgt ervoor dat de reisbranche sociaal onderneemt en heeft zich ten doel gesteld om 150 Nederlanders die onder de armoedegrens leven, dit jaar toch op vakantie te laten gaan en om het bewustzijn voor dit probleem te vergroten. De trendwatcher gaat dit samen met PR adviseur Kim Visser van Cherry LAB doen en start deze zomer met de intensieve PR campagne ‘Vakantietijd, maar niet voor iedereen’ die gericht is op het creëren van free publicity voor Reis met je Hart in dagbladen, nieuwsmedia, social media kanalen, lifestylemedia en op blogs.

Aan de Stegge: “Vakantie is een essentieel ingrediënt voor levensgeluk, het is triest dat dit volgens Thuisblijverspeiling van I & O voor 1 op de 6 Nederlanders niet is weggelegd. Ik geloof dat Mila en haar team daar op de juiste manier verandering in brengen door (reis)organisaties en particulieren hun geluk te laten delen. Ikzelf en mijn team van Cherry LAB willen daarom vanuit ons vakgebied bijdragen aan deze vorm van sociaal ondernemen. Ik hoop dat publiciteit voor Reis met je Hart bijdraagt aan nog meer bijdragen van zowel de branche als particulieren.”

Reis met je Hart bestaat sinds oktober 2015 en wordt omarmd door de tien grootste reisorganisaties- waaronder TUI, Sunweb, Thomas Cook en FOX Verre Reizen – maar ook Thuisbezorgd.nl, Connexxion en de Europeesche Verzekeringen. Aan de Stegge voegt zich als ambassadeur bij Jitkse Roos die haar creatieve en commerciële ervaring inzet om Reis met je Hart onder de aandacht te brengen in het bedrijfsleven.

cherrylab
Preferred partners
donateursbelangen cbfanvr anbi